۱۰/۳۰/۱۳۸۸

تــقــل!!!


دوران ابتدایی به یاد ندارم برای امتحاناتم تقلب کرده باشم

راهنمایی هم یه بار یکی از دوستام گفت فلان سوالتو اشتباه نوشتی؛ من هم سر جلسه امتحان شروع کردم به بحث کردن که نخیر هم درست نوشتم و خودت غلط نوشتی

تو دوران دبیرستان هم یه بار تقلب کردم، اون هم تقصیر خود معلمه بود؛ گفت اگه بتونید یه جوری تقلب کنید که من نفهمم، اشکال نداره...خوب منم تقلب کردم, اما متاسفانه معلمه متوجه شدD:

و اما دوران دانشگاه...به به

به به...تقلب نگو بلا بگو، ولی دریغ از یک بار تقلب

سر یکی از امتحانا همه تقلب کردن به جز من، سوالا هم اینقدر پرت وپلا بود که نصفش تو جزوه نبود

نتیجه این که تنها کسی که این درس رو افتاد من بودمD:

.

اما عکس بالای صفحه!

امروز امتحان زبان داشتم، یه سوال هم داشتیم از صفحه ایی که من اصلا نخونده بودمش

برای همین از لغات اون صفحه هیچ ذهنیتی نداشتم

بقل دستی من- که اتفاقا در طول ترم هیچ دیالوگی با هم نداشتیم- با ایما و اشاره به من گفت کدوم سوالو ننوشتی

منم به اون لغتی که ننوشته بودم اشاره کردم, برگشو اوورد بالا ولی نتونستم بخونمش, چند بار هم بلند خوندش برام, ولی خوب از اونجایی که لغته رو تاحالا ندیده بودم هیچ ذهنیتی نسبت به اسپلینگش! نداشتم

بهش گفتم که متوجه نمی شم( از خنده در حال ترکیدن بودیم) برا همین مرام گذاشت بزرگ، لغتو کف دستش نوشت

و

من هم متقابلا ازش تشکر کردمD:

۸ نظر:

  1. تا باشه از این تقلبها و از این متقلبها!!

    پاسخحذف
  2. شما کلن آدم با استعدادی هستی :دی

    پاسخحذف
  3. مراقبين محترم نقش باقالي رو بازي مي كردن ديگه؟
    تقلب خوب نيس... البته نميدونم اگه واقعن استعدادشو داشتم بازم اين حرفو ميزدم يا نه!

    پاسخحذف
  4. این هم تقلب من
    Khatt Network for Arabic Typography
    http://www.khtt.net

    این هم هست
    http://www.rasm.ir

    "و تقلب کار خوبی نیست
    و وحید خوب معنای این را می داند
    و ..."

    پاسخحذف
  5. بابا عرضه ی تقلب رو هم نداریم بد بختی! :(((

    پاسخحذف
  6. بالاخره یه همکلاسی بامرام و خوش حواس پیدا شد که هم بلد بوده و هم فهمیده شما بلد نیستی!!! امیدوارم درست بهت رسونده باشه حالا!!!
    دوران تحصیله و همین خاطرات جالب انگیزناک دیگه برادر
    خوش بگذره
    جای ما رو هم خالی کنید لطفا
    شاد باشی
    مهر

    پاسخحذف
  7. بابا چه استعدادی
    من اولین بار که تقل کردم اول ابتدایی بودم معلمم داشت املا میگفت اومد بگه علی {با} احمدگفت{و} منم کتاب باز کردم دید نشونش دادم اشتباه گفت بهم داد 20
    اتفاقا منم امتحا ن زبان داشتم اما دریغ از یه کلمه نشستم سر جلسه تمام سوال ها رو اول با دیکشنری گوشیم بعد با دوستان گرام چک کردم
    فکر کنم 20 بشم باز

    پاسخحذف